Lutz PA contact
06-24881628
(9:00 tot 21:00 )
Aanmelden ▼
Hofleverancier


FAQ

In hoeverre verschilt LUTZ P.A. van de webshop van LUTZ?

LUTZ P.A. gaat net een stapje verder. Zoals onze deskundige medewerkers onze klanten in de winkel voorzien van professioneel stijladvies, doen we dit nu ook online. Bij LUTZ P.A. wordt het zoekwerk dus al voor je gedaan. Je krijgt twee complete sets thuis bezorgd en je hebt er geen omkijken meer naar.

Hoe werkt LUTZ P.A. precies?

Je maakt een account aan en doorloopt de stijltest. Die bestaat uit vragen en foto’s waar je jouw voorkeur in kunt aangeven. Zo kun je bijvoorbeeld aangeven of je op zoek bent naar een casual look of juist een feestelijke outfit. Daarnaast kun je ook je voorkeur voor kleuren, merken en stijlen aangeven. Aan de hand van deze informatie gaan de LUTZ stijladviseurs voor je aan de slag.

Zitten er ook accessoires bij de box inbegrepen?

Ja zeker. Als wij denken dat het past bij de gelegenheid en binnen jouw budget, dan zitten accessoires, riemen, sjaals en zelfs parfums in de box inbegrepen.

Hoe wordt de box verpakt?

De sets worden mooi verpakt in een luxe box die met de grootste zorg en aandacht is samengesteld. Aan de box zit een handig handvat zodat je deze gemakkelijk mee kunt nemen van je kantoor naar huis, bijvoorbeeld. 

Wat als er iets bij zit wat ik niet mooi vind?

Wanneer je de box thuis of op je werk ontvangt, kun je het op je eigen gemak passen. Wat je niet wilt houden, plaats je gewoon weer terug in de doos en die kun je weer op de post retour doen.

Moet ik vooraf betalen?

Nee, je betaalt alleen voor wat je besluit te houden. Daarom hoef je ook pas achteraf te betalen. Zowel de verzending van de box als het retourneren is kosteloos. Onze stijladviseurs verdiepen zich met liefde in onze klanten, komen met verrassende suggesties en nemen het werk uit handen. Ook dit is onderdeel van onze service en daar hoef je niets voor te betalen.