Winkelwagen
Geen producten in uw winkelmandje
Zoeken
Aanmelden ▼
| Winkelwagen (0) ▼ |
Winkelwagen
Geen producten in uw winkelmandje
Favorieten (0) ▼
Geen producten in uw favorieten
Hofleverancier

 

Ruilen en retourneren

Retourneren is gratis binnen Nederland. Er zijn verschillende mogelijkheden om je webshopbestellingen te retourneren.

Ruilen/retourneren van je webshop aankopen in onze winkel

Het is mogelijk om je webshop aankopen te ruilen/retourneren in onze winkel. Bij het ruilen/retourneren in de winkel dien je de aankoopbon die je bij de levering hebt ontvangen én een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Alleen de koper zoals vermeld op de aankoopbon is in staat om het aangeschafte product te ruilen/retourneren.

Wanneer je de artikelen wilt ruilen/retourneren in onze winkel dien je de onbeschadigde en tevens ongedragen artikelen in originele verpakking (inclusief kaartjes en labels) mee te nemen. Je levert de artikelen op vertoon van de aankoopbon in bij de kassa.

Het is mogelijk om de webshop artikelen te ruilen voor andere artikelen in onze winkel. Als je artikelen retourneert wordt het geld binnen vijf werkdagen overgemaakt op het door jou opgegeven rekeningnummer. Onze verkoopadviseurs hebben het recht je te vragen naar een geldig legitimatiebewijs.

Ruilen/retourneren in onze winkel is uiteraard gratis.

Retourneren van je webshop aankopen via PostNL

Ook is het mogelijk de artikelen te retourneren via PostNL. Zorg er wel voor dat je de artikelen binnen 14 dagen (na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling) retourneert. Voor het retourneren via PostNL brengen wij geen retourkosten in rekening. Retourneren vanuit het buitenland is op eigen kosten.

Zorg ervoor dat de artikelen compleet, niet beschadigd en niet gebruikt zijn (passen mag wel). Tevens dient het artikel voorzien te zijn van originele kaartjes en labels. Zie ook de retourvoorwaarden.

Als je artikelen wilt retourneren ga je als volgt te werk:
1. Vul het retourformulier volledig in.
2. Indien je een account hebt aangemaakt tijdens je bestelling kun je in je gebruikersaccount op de pagina bestelhistorie een retourlabel downloaden. Heb je geen account? Vraag dan het retouretiket aan via shoponline@lutz.nl.
3. Voeg de artikelen samen met het ingevulde formulier in de LUTZ verzenddoos (let op de retour voorwaarden!).
4. Plak het retouretiket op de verzenddoos en geef deze kosteloos af bij een PostNL punt.
5. Bewaar de afgiftebon met Track & Trace code die je ontvangt zorgvuldig.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat LUTZ niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed!

Retour voorwaarden

1. De artikelen dienen compleet en onbeschadigd te zijn
2. De artikelen zijn voorzien van originele kaartjes en labels
3. De artikelen dienen niet gebruikt en niet gedragen te zijn (passen mag uiteraard wel)
4. De artikelen dienen binnen 14 dagen (na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling) retour gestuurd te worden
5. Het retourformulier dient volledig ingevuld te zijn
6. Wij vragen je de originele verpakking te gebruiken
7. De schoenendozen dienen onbeschadigd te zijn

Ruilen van je webshop aankopen

Mocht je een webshop aankoop willen ruilen, adviseren we je het betreffende artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Terugbetaling 

Terugbetaling vindt plaats binnen vijf werkdagen na controle van je retour. Het bedrag wordt overgemaakt op het door jou opgegeven rekeningnummer. Mocht je na vijf werkdagen nog geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan contact op met onze administratie, bereikbaar op 0297 21 23 21.

Bij betaling met creditcard wordt het bedrag verrekend via je creditcard maatschappij.

 

 

Bestanden


Onze merken
Bij Lutz vindt u een gevarieerd aanbod merken voor dames en heren. Onze collectie is met zorg samengesteld met merken als Airfield, Boglioli, Cambio, Closed, Canali en vele andere.