Zoeken
Aanmelden ▼
| Winkelwagen (0) ▼ |
Geen producten in uw winkelmandje
Favorieten (0) ▼
Geen producten in uw favorieten
Hofleverancier

 

Ruilen en retourneren

Retourneren is gratis binnen Nederland. Er zijn verschillende mogelijkheden om uw webshopbestellingen te retourneren.

Ruilen/retourneren van uw webshop aankopen in onze winkel

Het is mogelijk om uw webshop aankopen te ruilen/retourneren in onze winkel. Bij het ruilen/retourneren in de winkel dient u de aankoopbon die u bij de levering heeft ontvangen én een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Alleen de koper zoals vermeld op de aankoopbon is in staat om het aangeschafte product te ruilen/retourneren.

Wanneer u de artikelen wilt ruilen/retourneren in onze winkel dient u de onbeschadigde en tevens ongedragen artikelen in originele verpakking (inclusief kaartjes en lbels) mee te nemen. U levert de artikelen op vertoon van de aankoopbon in bij de kassa.

Het is mogelijk om de webshop artikelen te ruilen voor andere artikelen in onze winkel. Als u artikelen retourneert wordt uw geld binnen vijf werkdagen overgemaakt op het door u opgegeven rekeningnummer. Onze verkoopadviseurs hebben het recht u te vragen naar een geldig legitimatiebewijs.

Ruilen/retourneren in onze winkel is uiteraard gratis.

Retourneren van uw webshop aankopen via PostNL

Ook is het mogelijk de artikelen te retourneren via PostNL. Zorg er wel voor dat u de artikelen binnen 14 dagen(na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling) retourneert. Voor het retourneren via PostNL brengen wij geen retourkosten in rekening. Retourneren vanuit het buitenland is op eigen kosten.

Zorg ervoor dat de artikelen compleet, niet beschadigd en niet gebruikt zijn (passen mag wel). Tevens dient het artikel voorzien te zijn van originele kaartjes en labels. Zie ook de retourvoorwaarden.

Als u artikelen wilt retourneren gaat u als volgt te werk:
1. Vul het retourformulier volledig in
2. Indien u een account heeft aangemaakt tijdens uw bestelling kunt u in uw gebruikersaccount op de pagina bestelhistorie een retourlabel downloaden. Heeft u geen account? Meld dan de retour en vraag het retouretiket aan via shoponline@lutz.nl
3. Voeg de artikelen samen met het ingevulde formulier in de Lutz verzenddoos (let op de retour voorwaarden!)
4. Plak het retouretiket op de verzenddoos en geef deze kosteloos af bij een PostNL punt
5. Bewaar de afgiftebon met Track & Trace code die u ontvangt zorgvuldig

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Lutz niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed!

Retour voorwaarden

1. De artikelen dienen compleet en onbeschadigd te zijn
2. De artikelen zijn voorzien van originele kaartjes en labels
3. De artikelen dienen niet gebruikt en niet gedragen te zijn (passen mag uiteraard wel)
4. De artikelen dienen binnen 14 dagen (na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling) retour gestuurd te worden
5. Het retourformulier dient volledig ingevuld te zijn
6. Wij vragen u de originele verpakking te gebruiken
7. De schoenendozen dienen onbeschadigd te zijn

Ruilen van uw webshop aankopen

Mocht u een webshop aankoop willen ruilen, adviseren we u het betreffende artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Terugbetaling 

Terugbetaling vindt plaats binnen vijf werkdagen na controle van uw retour. Het bedrag wordt overgemaakt op het door u opgegeven rekeningnummer. Mocht u na vijf werkdagen nog geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan gaarne contact op met onze administratie, bereikbaar op 0297 21 23 21.

Bij betaling met creditcard wordt het bedrag verrekend via uw creditcard maatschappij.

 

 

Bestanden


Onze merken
Bij Lutz vindt u een gevarieerd aanbod merken voor dames en heren. Onze collectie is met zorg samengesteld met merken als Airfield, Boglioli, Cambio, Closed, Canali en vele andere.